Flirt Company
De Flirt Company geeft met haar workshops en retreats antwoord op de groeiende behoefte naar zingeving, verbinding en betekenis. Zowel voor het leven op de werkvloer als daarbuiten. Terwijl Flirt Company mensen en bedrijven helpt in verbinding te komen met zichzelf en anderen, was het bedrijf zelf de verbinding tussen haar identiteit en imago een beetje kwijtgeraakt. We gaven het merk een refresh en ontwikkelden een brand concept dat de nadruk legt op de bijzondere balans tussen het ‘zachte’ en het ‘zakelijke’ dat de Flirt Company uniek maakt. Met ‘de kracht van aandacht’ als startpunt ontwierpen we een nieuwe merkidentiteit en vertaalden deze naar een inspirerende website.

Videoportraits and editing by Dana Romina Tietjen
Made at &A – human centered branding
Play screencast 

Other projects

Museum Boijmans van Beuningen
Grondwetposter – Prodemos
Barrier
Club 3voor12/Utrecht
RDM Rotterdam Identity
RDM Rotterdam website
In Beeld en Geluid
Riverdistrict
Het Kersjes Fonds
Back to Top